Punkt Informacji Kulturalnej, po ponad 10 latach działalności, ma wyraźną pozycję i markę na rynku lokalnym. Wciąż udoskonalamy portal, by stał się bardziej atrakcyjny dla użytkowników, współpracujących instytucji, a także reklamodawców.
Według Google Analytics średni miesięczny przyrost odwiedzin strony to 2 – 5 %, jednocześnie nasz portal jest jedną z najlepiej pozycjonowanych stron o wydarzeniach w wyszukiwarce Google.
Grupa docelowa PIK to nie tylko studenci, ale przede wszystkim miłośnicy kultury, dla których Wrocław to miejsce wyraźnie tętniące wydarzeniami na tym polu.
Proponujemy Państwu zamieszczenie treści reklamowej w dostępnych miejscach na naszej stronie:
- Top Banner – max szerokość 800 px na 150 px (.jpg, .gif)
- Billboard – max szerokość 1000 px na 150 px (.jpg, .gif)
- Banner (Skyscraper) – max szerokość 130 px wysokość do 600 px. (.jpg, .gif)
- Banner (Rectangle) – max szerokość 310 px wysokość do 310 px. (.jpg, .gif)
- Banner – max szerokość 310 px wysokość do 100 px. (.jpg, .gif)
- Banner (Button) – max szerokość 125 px wysokość 125 px (.jpg, .gif)
Cennik:
Ceny poszczególnych kampanii reklamowych i ich długość ustalane są indywidualnie, przez wzgląd na uważny dobór reklamowanych na PIK treści.
Każdą zgłoszoną ofertę rozpatrujemy pod kątem zgodności z grupą docelową portalu i po akceptacji uzgadniamy warunki emisji.
Zapytania prosimy kierować na nasz adres: info@szpiegkulturalny.pl